close

image

 

唔經唔覺又到3月,即係話全城抗疫已經成個月,大家安好嗎? ~ 我呀,真係好奄悶呀,邊度都唔去得、出術食飯又可免則免,就連塊面都出哂事,比個口罩咁焗住,皮膚唔差先奇。唉….. 

 

為咗想令自己心情好少少,仲可以點? 我去咗做facial!!!

 

係,我好勇去咗做Facial,日子總需要過~~~~~呢個時間做Facial最好去一d大公司,消毒做足d,比較衛生。我自己就去oasismedical做咗好多年,有個好熟嘅美容師同我講,叫我唔洗擔心,因為每間店都有消毒用品比客去用、而且,每個客用完一間房都會消毒一次,加上公司又會出抗疫指引比員工去跟足,感覺安心好多。

 

好,講返正題……我同美容師講起最近皮膚問題,佢就介紹咗而家最新嘅Plasonic等離子嫩膚(Plasonic等離子無痕),聽個名,我第一時間係….「下? Plasonic等離子,嫩膚喎!!! 個名咁似電視嘅!」

 

到底Plasonic等離子嫩膚(Plasonic等離子無痕填充)係咩?

 

image

 

呢個咁科幻嘅Plasonic等離子嫩膚 - 超時空等離子光速逆齡儀,其實係2020年最新嘅「等離子時光機」,可以喺極短時間將肌膚狀態還原至如BB咁嘅「極淨」嫩肌,30秒就可以提升5倍肌能,全面POWER UP肌膚。(聽落係唔係好勁呢!其實我都聽到一頭霧水,只係知道佢光速就可以有亮白、嫩膚、去紋、營養輸送、激活膠原嘅功效。

 

GOOGEL 係咁講>>>>>>

 

Plasonic等離子嫩膚(Plasonic等離子無痕)- 超時空等離子光速逆齡儀原理係:先以PlaPass Mode轉化「等離子」短暫破壞「細胞黏附份子(CAM) 」,製造能量「傳送門」,助活膚成分直達肌底細胞;再以SonoPass Mode運用超聲波強化吸收與鎖養。醫學實證能於30秒內5倍提升肌能與吸收力,同時能為肌膚消炎抗菌、美白去皺、清除角質,還原「極淨」嫩肌。

 

聽完覺得Plasonic等離子嫩膚(Plasonic等離子無痕)好似好勁,於是就去試咗

 

Plasonic等離子嫩膚(Plasonic等離子無痕填充)功效:

 

等離子去角質

改善膚色暗沉,促進吸收

 

每秒輸出3百萬振動在肌膚表面快速掃刷,有效將皮膚表層的老化細胞、粗糙死皮去掉,肌膚呈現細嫩光澤,毛孔不再被污垢堵塞。

 

DSD營養輸送系統裝置

激發皮膚吸收力

 

透過等離子能量的傳送,以短暫性破壞「細胞黏附份子」 (CAM),從而將養分迅速滲入皮膚深層。

 

美白及均勻膚色

分解黑色素從而達致美白效果

 

有效抑制黑色素及增強抗色素護膚品的吸引,從而達致美白淨肌效果。

 

肌膚再生,撫平皺紋

                                                               

通過深層水分子的循環,增加熱量及摩擦,達致刺激膠原蛋白及纖維細胞的增生,具有抗衰老作用。

 

消毒抗菌

 

透過打破細菌份子結構,具殺菌作用,改善問題肌膚。 (呢個時候聽到「消毒抗菌」4個字,真係有股吸引力! )

 

image

 

做一次皮膚好似細緻咗、白咗、毛孔仲無咁大,真係好嫩滑咁~

 

原來而家做FACIAL 真係可以好高科技,Plasonic等離子嫩膚我一試就好鍾意啦~~

Plasonic等離子嫩膚傳送門 >> http://bit.ly/2wonKaM

 

呢個Plasonic等離子嫩膚優惠,大家真係可以一試呀!

 

#oasis #oasismedical #Plasonic等離子嫩膚 #嫩膚 #等離子 #醫學美容 #美白 #去印 #消毒抗菌 #肌膚再生 #撫平皺紋 #去紋 #膚色暗沉 #去角質 #極淨 #抗疫  Plasonic等離子嫩膚優惠  #膠原蛋白 #黑色素 #毛孔粗大 #超聲波  #抗衰老 #等離子時光機 #亮白 #BB #嫩膚優惠 #醫學美容優惠 #等離子嫩膚有無用 #等離子嫩膚價錢  #等離子嫩膚  #等離子無痕填充  #plasonic等離子

arrow
arrow

    Beautymememe 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()