close

image

 

以前細細個睇卡通片,見到D女主角面上點好多一點點覺得好得意,大個咗先知道個D原來係叫雀斑…… 一點點咁起塊面度真係唔講得笑!!!DISLIKE!!! 不過呢,做人呢樣野真係好衰,你愈唔想咩,就偏偏選中你!唉…… 色斑雀斑真係好討厭呀。

 

為咗靚,我可以好盡~去斑梗要去盡D

 

 

image

 

夏天好快又到,我唔想到時D紫外線搞到成面一點點, 雀斑色斑喎!喺現實世界又點會好似D卡通片咁得意先!!俗語都有講:「一白遮三醜、有毀所有」,所以呢去斑一定係我嘅首要任務。

 

去斑我一定係揀皮秒激光美白去斑Picolaser,佢有幾HIT其實都唔洗點多講,如果有雀斑、色斑嘅人無做過皮秒激光美白去斑Picolaser,真係唔可以話自己有做過醫美Treatment XD

 

而家市面真係有好多皮秒激光美白去斑Picolaser 儀器,作為一個去斑資深人,建議你哋去斑真係要搵間好,唔好一味貪平就衝去做,否則……你懂的。

而家皮秒激光美白去斑Picolaser 儀器有好多選擇,我喺云云佳麗中對皮秒激光美白去斑Picolaser Picogenius特別情有獨鍾,點解?

 

是咁的,Picogenius係而家最快嘅皮秒去斑儀器比起傳統激光去斑係快14,即係話療程時間短咗,正!

 

我同大家分享一下,我而家做咗4美白去斑Picolaser Picogenius去斑效果先:

 

image

 

 

唔知你地覺唔覺得色斑雀斑淡咗之餘,仲好似白咗呀 XD

 

相比起傳統去斑,皮秒激光美白去斑Picolaser Picogenius無創無痛,過程係舒服D,我最LIKE 嘅一點係近乎零恢復期,咁就唔怕比人知你去咗打斑!呢個都係皮秒激光美白去斑Picolaser Picogenius其中一大賣點,難怪咁多人BUY~

 

有興趣想試試,去呢度 >>> http://bit.ly/2BpUQY1

 

 

#皮秒去斑試做 #PICO #皮秒去斑 #皮秒 #去斑 #花面貓  #斑斑 #雀斑 #白滑 #美白 #嫩肌  #皮秒去斑試做優惠 #打斑 #LASER #激光 #激光去斑 #皮秒激光 #PICOGENIUS #picolaser #光美白去斑 #皮秒試做優惠 #OASIS #OASISMEDICAL #PICOWAY #PICOCURE

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow

    Beautymememe 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()