image

 

夏天,為我帶嚟嘅係…… 黑咗 >< 同埋D黑色素又深咗,即係話色斑又多咗 ><”

其實呢,我已經好努力做好防曬美白,但係今年陽光真係太猛啦,即使點努力防曬美白都係唔WORK!

 

要防曬美白,一定要搵醫美幫手!

 

image

 

好彩我自己一向都有做開醫美,去斑我一定係揀皮秒激光美白去斑Picolaser,而Picogenius係而家最快嘅皮秒去斑儀器比起傳統激光去斑係快14,即係話療程時間短咗,所以好快就可以有美白、去斑效果啦。

 

早排就好有先見之明去咗做皮秒激光美白去斑Picolaser Picogenius我係去oasis皮秒激光美白去斑Picolaser Picogenius,到而家都幾個月有多,去斑效果真心正,而且最surprise膚色白淨同均勻咗好多!!!

 

分享一下美白去斑Picolaser Picogenius去斑效果色斑雀斑淡咗之餘,仲好似白咗呀,而且,之前D暗瘡、痘痘印都淡咗好多 ,膚色仲好白嫩,均勻咗好多。

 

image

 

皮秒激光Picolaser點解去斑之餘又可以美白?

 

可能好多人以為皮秒激光美白去斑Picolaser只係去斑,無諗過佢仲有埋美白效果。咁其實呢,因為皮秒激光美白去斑Picolaser Picogenius用咗1064nm532nm波長激光,而1064nm波長有效刺激膠原蛋白與彈力纖維增生可以同時改善凹凸洞,令肌膚更緊緻嫩滑。而532nm就可以提升表層膚質,改善紋理及收細毛孔。Picolaser Picogenius由於有呢個雙效波長,可以好好咁全方位修護肌膚,肌膚嫩白之餘仲,所以,我真係愛死皮秒激光美白去斑Picolaser!

 

有興趣想試試皮秒激光美白去斑Picolaser Picogenius,去呢度 >>> http://bit.ly/2BpUQY1

 

#皮秒去斑試做 #PICO #皮秒去斑 #皮秒 #去斑 #花面貓  #斑斑 #雀斑 #白滑 #美白 #嫩肌 #仙氧  #皮秒去斑試做優惠 #打斑 #LASER #激光 #激光去斑 #皮秒激光 #PICOGENIUS #picolaser #激光美白去斑 #皮秒試做優惠 #OASIS #OASISMEDICAL #PICOWAY #PICOCURE

arrow
arrow

    Beautymememe 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()