oasis medical face slimming hifu 瘦面

戴口罩已成習慣,由最初瘋搶口罩,到開始有要求,甚至乎已經講求口罩Fashion,口罩要玩色、玩款襯埋衫。喺呢個大前提之下,身邊嘅朋友就好似stylish 咁,四周圍搜集特別口罩,即使戴口罩,都要戴得開心。

 

同事A:唉,你有無發現中童口罩係靚D架,有公仔又有PATTERN

 

同事B:點止呀,仲平D!!

 

唔知你有無同感呢? 無錯,我weekend放假都想戴有pattern口罩呀,不過呢……之前WFH係咁食,食到係咁長肉,而我一肥就肥喺塊面度 >< 中童係就係戴到,不過呢,有D “肉,唔係咁好睇 ><  

 

oasis medical face slimming hifu 瘦面 2

 

你話啦,中童口罩係唔係靚D?

 

oasis medical face slimming hifu 瘦面 3

 

 

我要瘦面!我要瘦面!! 我要瘦面呀!!!

 

oasis medical face slimming hifu 瘦面 4

 

 

 

為咗口罩FASION,我要瘦面呀!於是乎我去咗做瘦面神器HIFU!!

 

Hifu可以將治療部位進行分段式定點加熱,有效將治療組織溫度溫熱至60∘至70∘,形成「熱凝點」令治療部位的蛋白組織收緊及刺激膠原蛋白再生,做到緊緻、提升之效。

 

而且,Hifu仲可以精確地將能量傳達肌膚底層,分別直達3mm真皮層以刺激膠原蛋白自生,及深至4.5mm SMAS表淺肌腱膜,刺激骨膠原增生及重塑肌底膠原網絡,將肌肉、皮膚等一齊拉緊,藉此重整底層組織承托力,極速淡紋、收緊輪廓、達致顯著瘦面、緊膚、去紋作用。

 

 

oasis medical face slimming hifu 瘦面 5

 

 

其實要瘦面,坊間都有好多方法,就好似打BOTOX、埋線咁,不過呢D方法對於怕打針、怕痛嘅女仔嚟講就唔係咁合適。所以,無創嘅Hifu就絕對有佢嘅好處,而且Hifu價錢對比thermage 比較普及大家都可以負擔到。

 

果發現面部有出現皺紋、下垂、雙下巴、鬆弛等,其實都可以去做HIFU 輪廓提升、瘦面,佢嘅效果緊唔錯,而家我戴中童口罩都無問題啦!!

 

同大家搵咗個優惠,堅係抵,$488 HIFU+ PICO皮秒去斑一次過做埋,咁就可以又瘦又白滑啦~ 哈哈!!

 

$488 HIFU+ PICO皮秒去斑 >>> https://bit.ly/3jZIdGL

 

 

#雙下巴 #包包面 #babyfat #衰老 #輪廓緊緻 #毛孔粗大  #HIFU #HIFU試做  #HIFU價錢 # HIFU免費試做 #HIFU邊間好 #HIFU有無效 #oasis #瘦面Hifu  #Hifu瘦面 #thermage #Hifu好唔好  #hifu痛唔痛 #瘦面 #緊膚 #去紋 #提升輪廓 #PICOLASER #PICOGENIUS

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow

    Beautymememe 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()