image

 

最近天氣涼咗,男朋友話佢塊面突然間好乾,係咁叫我買cream比佢搽,好啦,滿足完佢之後,佢又同我講想做facial!!!竟然!!! (平時叫佢敷下面膜都唔願咁) 唔怪之得啦,可能口罩再加天氣,男友塊面真係好似十年無人打理過嘅荒地,Dry到裂!!! 睇嚟又係時候搵Oasis出手~

 

男士保濕療程推

 

咁我做開FACIAL 個間美容院Oasis Beauty都有男士美容服務,於是咪幫男友打去問,仲同佢book咗個日期上去,睇下有咩男士保濕療程啱佢做。

 

OASIS男士美容係叫Oasis Homme,聽美容師講平時都有好多男藝人去做下男士美容護理,最受城中型男歡迎之一嘅男士護皮膚美容中心,入面有好多唔同嘅Treatment,例如保濕、去角質、改善暗瘡粉刺、深層清潔、身體按摩等等,可以照顧到男士膚護理需要。至於塊面Dry到裂嘅男友,美容師就介紹佢做$138高活性保濕療程,話哂男友第1次做Facial,試d平平哋嘅優惠Facial就啱啦, 萬一佢唔鍾意,銀包都無咁傷喇 XD (我真係好精打細算)

 

image

 

襯男友做保濕/Facial呢粒鐘,我順便去咗行街,Oasis Homme銅鑼灣店真係好就腳,喺Times附近,一出港鐵唔洗5分鐘,我男友呢d行多幾步都叫煩嘅懶鬼就真係啱啦!

 

男友話:掂呀! 荒地有救啦

 

話咁快,男友就做完Facial,同佢會合之後,先見到佢塊面好有光澤,無再甩皮,再摸下佢塊面,唔再鞋歰歰啦!!

 

男友話:「我本身都唔識呢D嘢,美容師同我洗完面之後又按摩下咁,之後我舒服到瞓咗,起身之後就係咁啦,我覺得至少無再乾燥到塊面好痛,而且又真係滑咗好多啦。」

image  出賣男友塊面,係有光澤咗。

 

我之後上網CHECK下,呢個$138高活性保濕療程為肌膚注入高濃度保濕因子及膠原蛋白精華,幫細胞補充大量水分,配合超聲波將營養精華導入細胞璧,肌膚變得水凝活力。

 

高活性男士保濕療緊緻程功效:

  • 深層清潔
  • 收細毛孔
  • 改善粗糙膚質
  • 平衡油脂分泌
  • 肌膚底層補濕鎖水

 

各位姐妹,可以網上幫男友Book >>>

$138高活性保濕療程https://goo.gl/SycTM6

 

 

#男士補濕 #男士美容 #男士美容療程 #男士醫學美容  #男士保濕療程 #男士保濕推介

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Beautymememe 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()