image

 

近呢一年有無發現多咗靚仔靚女?全因一個口罩!!(大誤) XD

就好似我咁,我覺得戴咗口罩真係慳返好多化妝打陰影嘅功夫,可以一秒就遮住我個包包面,突然之間靚哂,自我感覺良好~~~~

 

想去包包面可以點?

 

但係總有除口罩嘅一日,咁所以都係要面對現實,係時候正視一下包包面嘅問題。

 

初頭開始唔知點入手,上網見人話去$12店買咗個面部按摩器,每日按下塊面30分鐘就可以瘦面,於是乎我就走左去買啦,用唔夠幾日個按摩器就比我打入冷宮,點解呢?因為個按摩碌碌用個時真係好攰,不斷來來回回咁碌塊包包面,其實隻手真係無哂力,而且,塊面有時會覺得好酸,咁所以唔夠一個星期我就無用啦。

 

image

 

我又試過用個D瘦面Cream,不過,又唔係太Work,用個時好似firm少少,不過,第2日又打回原形…… (心很累) 到底點先可以好work咁去包包面呀?

 

終極一戰:包包面速速消失

 

image

 

 

正當煩惱梗嘅時候,個腦突然「叮」咗一聲!係WO!!!!!!!點解唔去做醫美呀?Hifu咪得law!!! 其實要瘦面,坊間都有好多方法,就好似打BOTOX、埋線咁,不過呢D方法對於怕打針、怕痛嘅嚟講就唔係咁合適。

 

Hifu係咩?佢係採用非光學能量,以無創方式將皮下組織加熱。類似放大鏡匯聚太陽光,超聲波以聚焦方式產生可高達攝氏6070度的熱能。皮下真皮層及表淺肌肉筋膜系統(SMAS受熱後,蛋白質就會受到破壞及收縮,大約3個月就可以刺激膠原蛋白重組新生,做到拉皮緊緻、提升輪廓及收雙下巴效果

 

 

image

 

 

無創嘅Hifu絕對有佢嘅好處,而且Hifu價錢對比thermage 普及一般人都可以負擔到CP值係比較高。美容師仲同我講,做1Hifu瘦面、提升輪廓效果最長可以keep 2年,當然要睇下你自己本身點保養啦。

 

而且!!!!!!仲比我搵到個勁平嘅 $488 Hifu試做,仲要同時可以做埋picolaser去斑,KO完包包面之後,仲可以去斑、嫩膚美白,真係一舉兩得呀!!  

 

可能又會有人問:咁抵,係唔係上到去做係hea你嘅?

講真,我又唔覺得呀,上到去門店專人都好細心咁講解面部嘅情況,之後會比個建議你可能點改善,之後就開始Hifu 可以自己揀收雙下巴、提升輪廓、緊緻肌膚、瘦面等等。

 

我做完一次,個瘦面效果真心LIKE!

 

image

 

想去斑又瘦面,去呢度啦!

>>>>>> https://bit.ly/3oTCV2H

 

#去斑 #瘦面 #Picolaser去斑 #hifu #hifu瘦面  #hifu功效

arrow
arrow

    Beautymememe 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()