close

image

 

 

好心情、做facial;唔好心情,更加要做facial!!! ~我就係任性,無論咩時候咩心情,都好需要做facial~ 近來嘅心情,我就好需要美白滋潤、美白嫩膚啦!

 

無他嘅,因為口罩戴足1年、加上春天潮濕嘅天氣,皮膚積積埋埋好多毒素,搞到塊面勁多粒粒、仲好似又黃又乾咁,摸上去仲好似鞋咗 ><  我係貪心嘅,我好想有一個嫩膚療程可以一次過幫我皮膚排毒、美白滋潤、美白嫩膚 ,唔知咁樣有無可能呢?

 

係有架!! 真係比我搵到~ 佢就係omega light 色光翡翠嫩膚 !!!

 

 

嫩膚療程omega light 真心推!1次就可以又白又嫩

 

其實我真係做facial當食生菜,有d咩新treatment係逃唔過我法眼!最近我就搵到一個韓式omega light 色光翡翠嫩膚,我只係做完1次,就已經一試愛上啦! 點解? 比大家睇下個效果先,我諗你地就會明架啦~

 

皮膚排毒、美白滋潤、美白嫩膚效果真係好好!!有無覺得白淨咗?

 

image

 

omega light 色光翡翠嫩膚係咩原理?

 

同大家介紹一下呢個新歡翡翠新肌光能喚膚療程,佢係用咗一部omega light 色光儀器,配合人手按摩去做嘅美白嫩膚療程,而omega light 色光又係咩嚟呢?

 

可以去睇片了解 >> https://www.youtube.com/watch?v=tAhygsSTuNw&list=PLIjVOZhRyoU2dnP01-sh0hW-DiHtTARcq

 

image

 

韓式光學omega light 色光係用上287LED燈組成嘅光學儀,透過唔同嘅多色譜頻,可以幫助細胞與細胞間嘅失衡狀態回復健康平衡,同時促進肌膚細胞更新,令細胞回復健康。呢個omega light 色光翡翠嫩膚 treatment就會用到綠色光學,可以舒緩壓力肌膚,回復肌膚平衡狀態。配合埋人手綠色能量晶石按摩,將Ecocert有機認證GIGAWHITE 天然成分護膚品注入皮膚,一次過進行淋巴排毒,有皮膚排毒、美白滋潤、美白嫩膚功效,肌膚即時就已經變得柔嫩、亮澤、水潤。

 

我真係好鍾意呢類facial,夠天然夠fresh之餘美容師仲要手勢好好,再加埋個翡翠冰玉咁按下按下,都真係好舒服,好明顯睇到個去水腫效果,做完之後面係無咁腫,而且omega light 色光 可以即時皮膚排毒、美白滋潤、美白嫩膚,對比喺上嚟塊面係白咗嫩咗,成個面色都提亮返,而且仲好水嫩,我塊面真係有救啦~

 

omega light 色光翡翠新肌光能喚膚療程】 >>> http://bit.ly/39NVFek

 

#omega light 色光 #皮膚排毒#美白滋潤#美白嫩膚#嫩膚療程#翡翠嫩膚

arrow
arrow

    Beautymememe 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()