close

image

 

大家嘅暑假完咗,然後好快又到中秋,咁又代表住夏天要離開我哋啦。有D開心,因為終於唔洗怕會曬黑啦。今個夏天真係曬出咗好多斑 ><” 好傷心

 

為咗K.O 斑斑點點,於是乎我又去搵我嘅去斑專家幫手,就係JOEY代言個間Oasis

 

係呢間呀,我覺得條片拍得好型呀!

 

Oasis pico4genius >>> https://www.youtube.com/watch?v=UcPIcQ05VVA

 

 

點解咁多piqo4 皮秒激光選擇,我一定要揀pico4genius?

 

image

 

 

其實我一向都係有去Oasis做開facial,不過都只係做下保濕、美白、清潔呢類facial,我同個相熟美容師講起,佢就介紹我做piqo4 皮秒激光,而Oasis最近仲最新引入咗1部拎咗3FDA認證嘅pico4genius,美容師叫我一定要試下。

 

如果你有留意開醫美,要打斑嘅話大多數分為傳統嘅納秒激光、皮秒激光,而pico4genius就係目前能量最快速嘅皮秒picolaser,擁有「4核心極智袪斑科技」,並且係用適合亞洲人嘅2段式雙脈衝皮秒破斑術,可以好有效咁針對唔同大小色斑進行「先擊碎、再塵化」,用最快速度無痛直接擊碎深層色素,同時誘發膠原增生改善膚質,黃褐斑、老人斑、貝克氏母斑、曬斑、咖啡牛奶斑、太田痣、雀斑等尤其有效,令肌膚喺最短時間變得白嫩無斑。

 

4D零瑕袪斑激光」pico4genius 有幾勁?

 

image

 

pico4genius最特別之處係用上4核心嘅極智袪斑科技去締造「4D激白無瑕」效果,原理係咁嘅:4核心嘅極智袪斑科技即係佢應用雙脈衝、雙波長(1064 /532)技術、配合15mm全球最大光斑聚焦,做到最高分段激光能量,同時仲可以做到精華導入效果。

 

雙脈衝、雙波長(1064 /532)

「亞洲特定」雙波長聚焦術,可以同時針對表面及深層色斑,去斑成效更顯著

 

全球最大光斑聚焦:

支援大光班尺寸達15mm喺物理學上,愈大嘅光斑斑點,就更加效咁令光束以較低能量直達皮膚底層,減少能量停留,將對皮膚的熱傷害減至最低,近無痛感、無復原期,pico4genius去斑效果更加安全。

 

最高分段激光能量:

pico4genius利用高能量光聲效應將光能轉換成波頻,以分段式進入肌膚產生空泡化效應,可以直接震碎表面及深層的色素粒子,愈高嘅分段高能量能激發更多膠原及彈力蛋白增生,同步改善毛孔粗大、皺紋、痤瘡疤痕等肌膚問題

 

精華導入:

坊間好多人都話做激光去斑一定會好乾,不過,pico4genius就打破呢個定律,

因為療程可以根據皮膚狀態去揀返適合嘅精華(保濕、.去紋、美白、修護)導入去肌底,由內至外改善膚質,皮膚仲好滑嫩白淨,一D都唔乾。(個人嚟講最鍾意呢點,因為好多朋友話打完斑會乾,而pico4genius 就無呢個情況啦。

 

親試pico4genius,美白去斑效果好ok!

 

 

image

 

 

美容師講到咁勁,當然試下啦,反正而家試做咁抵,皮秒激光香港價錢 >> http://bit.ly/2BpUQY1

 

好,講返treatment感覺先:我感覺係唔痛嘅,只係刺刺地、又暖暖地,因為pico4genius 仲有埋冰鎮皮膚效果,成個過程都算係舒服。而做完打斑幾日之後,睇到出D斑係淡咗好多,我會努力 KEEPpico打斑,希望可以無哂D斑斑啦!

 

# piqo4 # piqo4 皮秒 # piqo4 皮秒激光 # pico4genius

 

arrow
arrow

    Beautymememe 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()