close

image

 

踏入3字頭,塊面好似鬆咗好多,覺得無以前咁FIRM,而且仲開始覺得法令紋變深,唔知係唔係笑得多呢?

 

眼見自己咁嘅情況,去做Facial個時同個相熟美容師傾開,佢話如果真係想令皮膚、輪廓再好D,就最好去醫美,如果我想針對法令紋、眼紋、皺紋嘅話,可以試試Thermage

 

我終於到咗要做Thermage FLX 嘅年紀啦……

 

image

 

一聽到Thermage,我個腦係即時彈出咗2個問號??? Thermage 唔係要真係上咗年紀、塊面好鬆好皺嘅超成熟嘅人去做架咩? 原來唔係架!? 我真係太無知了 XD

美容師話其實已經有好多我呢D年齡嘅女仔開始做Thermage,希望喺皮膚最靚個時keep住,咁就可以長期都咁咁靚啦。

美容師同我解釋Thermage已經出到最新一代Thermage FLX,佢係特別採用專利單極射頻技術,安全地加熱深層皮膚,仲並非只係針對收緊單一深度皮膚,而係可以3D環迴收緊皮膚,同時仲刺激膠原蛋白,達到即時收緊效果,亦都促進膠原蛋白增生,適用於眼部、面部、以至身體個別部位。最令人滿意係1次療程就可以即時緊膚,持續12個月keep住最佳輪廓。

 

人哋話做Thermage好痛,係唔係真係架?

 

2個彈出嚟嘅問號就係,做Thermage唔係好痛架咩?網上一Search,好多網友評論話「非常痛」,咁又係唔係呀? 我將呢個問題問美容師,佢好細心咁解答咗我呢個只不過係過往D 人對Thermage嘅舊有印象。

 

美容師佢好好咁解答咗我疑問,佢話而家最新一代Thermage係已經近乎無痛,因為佢嘅機頭比上一代大咗33%,換言之可以節省咗好多療程時間,而且,佢內置咗全方位震動模式及技術,做Treatment個時會同步震動及冷凍皮膚,可以分散皮膚對痛楚嘅感覺,仲可以減少表面灼傷等副作療程後亦沒有復原期,所以絕對係「好評」,叫我可以放心試試。

 

而且,Thermgae FLX眼部都適用,因為佢唯一拎到美國FDA認可,可以用喺上眼瞼無創美容療程,即使上眼皮出現鬆弛情況,Thermage都可以好安全咁針對眼皮組織進行護理,可以收緊眼皮,改善眼紋、魚尾紋。

 

即睇 Thermage FLX功效:

 

輪廓提升

緊膚去皺

鞏固肌底

改善膚質

撫平眼袋

改善眼紋

溶脂塑身

改善紋理

 

image

 

到最後我係有做到嘅,Thermage功效真係幾唔錯!至於感覺呢,就真係好似美容師講近乎無痛係有D熱熱地,個感覺係可以接受,唔會話痛都好誇張,但美容師都話呢D感覺係好個人,佢都見過一D客係少少痛都唔受得個隻。

 

30歲啦,我都想自己永遠KEEP得最靚,所以今年生日就送Thermage Treatment比自己,好好慶祝一下啦 XD

 

丫,話埋比你知,而家我做Thermage間中心而家做梗35折,真係勁吸引呀!

如果你同我一樣都想30歲送份禮物比自己,就一定要去試呀!

 

35thermage價錢>>>>http://bit.ly/2KM9wnY

 

image

 

# thermage flx  # thermage  # thermage價錢  # thermage # thermgae flx效果  # thermage功效

arrow
arrow

    Beautymememe 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()