close

image

 

臨近年尾,好多地方都想去打卡呀,但係,有一個問題困擾咗我好耐,就係我塊包包面呀 ><  次次影相都又圓又大咁樣,對比起我個D瓜子面朋友仔,真係好大對比……

 

終於!!!我去咗打Botox瘦面

 

image

 

 

為咗上鏡好睇D,我見而家仲有D時間,咁就睇下有咩瘦面Treatment可以幫到手,上網一Search真係見到好多瘦面方法,就好似hifubotoxthermage等等,如果要對比價錢呢,三者嚟講Botox就好似最合乎我budget ,而且只係1針就可以Last到大約1年嘅v面效果,啱哂我呀!

 

而且,我仲搵到1個好優惠嘅價錢,平時Botox大約要$2000-$7000不等,而我去BOOK只個只係要$1,388,仲要係大集團上市公司,感覺安心好多。

 

Botox 瘦面去皺 >>> https://bit.ly/3ceQuFd

 

Botox 係一種天然、純化嘅蛋白質,佢可以令造成皺紋嘅肌肉放鬆,變成平滑、年輕,亦會令面部肌肉暫時收縮,做到瘦面作用。另外,Botox瘦面嘅風險比傳統開刀嘅整容手術相對較低,效果最長可以Keep1年,所以咁多年以嚟都有一定用家。

 

Botox療程體驗分享

 

去打Botox當日,醫生會先仔細觀察面形及咀嚼肌情況,然後喺最適當嘅位置落分。至於我個情況,因為咀嚼肌唔係太過嚴重,打完Botox之後,大約1 個月後可以見到初步效果,咀嚼肌平均會消滅20%25% 2 3 月後瘦面效果最顯著。

 

可能好多人好怕打針,不過我自己就唔怕啦,而且,醫生手勢好好,只係吉咗一下,唔會整到你好唔舒服,打完Botox之後,幾乎見唔到傷口,唔洗怕比人知自己喺塊面做咗手腳啦。

 

image

 

# Botox # botox瘦面  

arrow
arrow
    文章標籤
    BOTOX BOTOX瘦面
    全站熱搜

    Beautymememe 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()