close

image

 

話說上個月有講過之前去咗做pico皮秒去斑,做咗4次個效果係咁:

 

 

image

 

 

大家都睇到,斑點係去咗,而且仲嫩咗,係唔係覺得好似白滑咗呢!! 真心鍾意Picolaser皮秒去斑,去斑我一定係揀皮秒激光美白去斑Picolaser。

 

我諗大家都對皮秒去斑已經唔陌生,所以都唔多講佢係咩啦。其實今日我想講皮秒去斑後注意事項,等同路人可以一齊交流一下,等自己唔好皮秒激光美白去斑Picolaser就做咗,但就唔識得護理搞到自己有反效果。

 

Pico laser皮秒去斑後係要知!

 

講下我自己做Picolaser皮秒去斑嘅心得先,我自己係做Picogenius呢部皇牌機,網上口碑唔錯,而且見佢做梗$480優惠,幾抵咁!

有興趣想試試,去呢度 >>> http://bit.ly/2BpUQY1

 

 

 

OASIS PicoGenius科技

市面上普遍皮秒去斑科技

Picolaser皮秒去斑原理

光機械震動效應(Photo-Acoustic Effect)震碎同時塵化黑色素

光震碎效應(Photomechanical Effect)將黑色素震碎成微細份子

Picolaser皮秒去斑治療次數

一般為4-6

需要較長治療次數

Picolaser皮秒去斑治療深度

配備4種機頭針對深淺層色斑

配備1-2種機頭,針對淺層色斑

Picolaser皮秒去斑舒適度

低至中

Picolaser皮秒去斑脈衝時間

超短脈衝技術(350皮秒),更快完成療程

450-750皮秒,療程時間較長

Picolaser皮秒去斑能量

1.48GW

0.28-0.9GW

Picolaser皮秒去斑激光波長

雙波長

單一波長

Picolaser皮秒去斑能量分佈

獨有DOE光繞透鏡,將極高能量精準均勻滲貫肌膚深淺層,瞬間瓦解並塵化黑色素。

蜂巢鏡聚焦科技,能量傳遞過程中會導致逐層遞減流失,較深層黑色素容易成為漏網之漁。

 

 

我網上落BOOKING,之後好快就有人打比我安排啦,到而家我已經做咗4次,過程一D都唔痛(咁當然每個人反應同感覺唔同啦)so far 我未聽過有人同我講Picolaser皮秒去斑係痛嘅。而且佢又係無創,唔會有傷口,而我個情況係無結焦嘅。

 

Picolaser皮秒去斑之後,美容師好細心咁提我記得下面個d事項,只要跟足,咁就無咩問題。

 

記得啦Picolaser皮秒去斑護理有呢d~

 

  • 治療部位可能會有灼熱感,唔使擔心,更加唔使特殊處理
  • 洗面呀、搽面霿之類嘅面部要輕力d,唔好用刺激性護膚用品
  • 個別人可能會出現好輕微紅腫現象,用冰敷就得啦
  • 治療部位對陽光會好敏感,做完去斑後3個月到半年內要注意防曬
  • 一周之內治療部位唔好濕水,只可以用棉棒沾水小心擦拭眼睛周圍部位以免造成細菌感染。

 

就係咁,其實都無咩特別,只要自己小心一d,去斑效果就好快見到啦~

 

#皮秒去斑試做 #PICO #皮秒去斑 #皮秒 #去斑 #花面貓  #斑斑 #雀斑 #白滑 #美白 #嫩肌 #仙氧  #皮秒去斑試做優惠 #打斑 #LASER #激光 #激光去斑 #皮秒激光 #PICOGENIUS #picolaser #光美白去斑 #皮秒試做優惠 #OASIS #OASISMEDICAL #PICOWAY #PICOCURE

 

 

arrow
arrow

    Beautymememe 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()