image

 

話說我早幾個月為怕夏天一到d斑愈來愈嚴重,所以就去咗oasis皮秒激光美白去斑Picolaser Picogenius,到而家都3個月有多,去斑效果真心正,而且最surprise去到印!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 口罩肌留低嘅暗瘡印有救啦~

 

去斑我一定係揀皮秒激光美白去斑Picolaser Picogenius

 

而家市面真係有好多皮秒激光美白去斑Picolaser 儀器,我自己就皮秒激光美白去斑Picolaser Picogenius情有獨鍾,點解?因為Picogenius係而家最快嘅皮秒去斑儀器比起傳統激光去斑係快14,即係話療程時間短咗,正!

 

今日真係好想同大家分享一下美白去斑Picolaser Picogenius去斑效果色斑雀斑淡咗之餘,仲好似白咗呀,而且,之前D暗瘡、痘痘印都淡咗好多 XD 開心~~

 

image

 

點解皮秒激光美白去斑Picolaser可以去埋印?

 

 

image

 

美容師同我講,係因為皮秒激光美白去斑Picolaser Picogenius除咗去斑效果之外,仲可以刺激膠原蛋白與彈力纖維增生,全面改善凹凸洞,令肌膚更緊緻嫩滑。肌膚嫩白無斑,去印同時又令肌膚緊緻飽滿。

 

相比起傳統去斑,皮秒激光美白去斑Picolaser Picogenius無創無痛,過程係舒服D,近乎零恢復期真係好啱我呢D成日要OT嘅打工仔,LUNCH偷偷去做皮秒激光美白去斑都唔怕啦~

 

有興趣想試試皮秒激光美白去斑Picolaser Picogenius,去呢度 >>> http://bit.ly/2BpUQY1

 

#皮秒去斑試做 #PICO #皮秒去斑 #皮秒 #去斑 #花面貓  #斑斑 #雀斑 #白滑 #美白 #嫩肌 #仙氧  #皮秒去斑試做優惠 #打斑 #LASER #激光 #激光去斑 #皮秒激光 #PICOGENIUS #picolaser #激光美白去斑 #皮秒試做優惠 #OASIS #OASISMEDICAL #PICOWAY #PICOCURE

 

arrow
arrow

    Beautymememe 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()