image

 

天氣愈來愈熱,除咗塊面出油,而家連頭髮都好容易因為出一陣街而濕哂,仲好油笠笠咁,真係好煩呀><” 可能係咁嘅原因,我多咗紮辮,等個人無咁熱,不過,竟然有脫髮嘅問題出現咗,而已仲有髮質變差、髮質毛躁等問題,唉

 

我上網睇,知道原來長時間將頭髮拉緊紮辮,係好易會出現牽引性脫髮,牽引性脫髮係由於持續長時間拉起頭髮,導致毛囊受損而造成,久而久之,就好容易會髮質毛躁、髮質差,變成咗受損髮質。既然脫髮唔發生都發生咗,咁就要好好處理一下脫髮問題。

 

我知道而家有一D科學嘅生髮活髮防脫髮改善髮質方法,只要保持良好日常生活習慣,再加上生髮活髮防脫髮嘅TREATMENT咁就可以生髮活髮防脫髮,避免髮質毛躁。最近我搵到間可以減少脫髮、斷髮、預防禿頭、改善髮質差嘅Hair spa,有效幫助生髮活髮防脫髮,令頭髮更濃密強壯健康。如果有M字額、地中海、遺傳性脫髮、生BB後脫髮、頭髮太幼、脫髮問題嘅,真係要及早搵專業人士幫手,咁先可以好好防範呀!

 

我係去呢間>>>>>https://oasis-group.com.hk/services/%E5%86%8D%E7%94%9F%E4%BF%AE%E8%AD%B7%E7%94%9F%E9%AB%AE%E6%B4%BB%E9%AB%AE/

 

 

 

image

 

 

OASIS hair spa呢個philip kingsley 香港光療再生髮質強韌療程 可以改善受損髮質、髮質差、頭無力、油脂、頭瘡、生髮、固脫髮等問題,亦可以重建髮根,孕育出健康頭髮。呢個philip kingsley 頭皮hair spa 大約需要35分鐘,我係網上BOOK嘅,一去到就有專人好細心咁同我了解一下頭髮有咩問題,佢話我有髮質變差、髮質毛躁,需要好好咁改善。講解完之後洗頭(我覺得手勢好好呀,好舒服)之後就開始做philip kingsley 頭皮hair spa啦。

 

image

 

 

佢哋話呢個Treatment係用7合1 ScalpSure 全效生髮活髮防脫髮儀同我做嘅,配合埋英國皇妃凱特Kate最鐘愛嘅英國美髮護髮權威品牌 Philip Kingsley,就可以於頭皮製造20萬個微細管道,幫助生髮營養滲透至底層,深層刺激頭皮細胞啟動自我修復機制,可以好有效改善善受損髮質、髮質差、脫髮禿頭地中海M字額生BB後脫髮等等頭髮困擾,而且仲可以防脫髮,令頭髮生長得更健康,可以好有效全面改善脫髮和髮質問題。

 

71 ScalpSure 全效生髮儀

防脫髮-振動遠紅外線

振動及遠紅外線加熱,於後頸及肩膊位深層按摩,有效加快血液循環,讓養分有效輸送至頭皮及毛髮。

防脫髮-微電流

微電流(生物電流)能刺激細胞再生,恢復頭皮組織健康,配合3色光(-血液循環、藍-抗菌、粉紅- 舒緩疲勞,有效預防脫髮。

防脫髮-正負極導引

正負電極原理,有效改善頭皮油脂分泌旺盛及堵塞問題,能促進吸收營養,達致水油平衡。

防脫髮-超聲波

以超聲波振動原理,配合藍色光-抗菌,將頭皮表面的皮屑污垢一拼去除。

防脫髮-等離子

有助抗菌、抗炎,針對改善痕癢及頭瘡問題,預防細胞被自由基破壞。

防脫髮-霧化補濕

霧化吸收有效提高角質層的保濕力,亦有助鎮靜頭部皮膚問題,保持水油平衡。

 


我太陽穴D 毛毛頭髮生返出嚟啦 XD

 

image

 

脫髮問題真係唔可以拖呀,有需要生髮活髮防脫髮可以去呢度試下philip kingsley 頭皮hair spa 呀 。

 

image

 

 

#男士美容#男人facial#男士按摩#oasi hair spa#生髮#活髮#脫髮#地中海#女人脫髮#男人M字額#男人脫髮#頭髮太幼#BB後脫髮#遺傳性脫髮#髮再生#脫髮原因#甩髮原因#脫髮先兆#M字額#頭油#頭瘡#植髮#織髮 #禿頭 #細胞因子微針活髮方案

arrow
arrow

    Beautymememe 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()