close

image

 

近期流行Staycation,無得去旅行就唯有喺酒店扮下渡假打下卡,比自己開心下。而且,有好多KOL都會去一DHIT嘅酒店,鍾意佢哋有特式泳池可以影相,咁所以呢我都好想好似佢哋咁影靚相呀!!

 

我要K.O胸口暗瘡、仲有背部去印!!

 

image

 

 

為咗要影靚相呢,我首先要將背部同胸口暗瘡問題改善返,尤其係D暗瘡印真係好煩,面上嘅印同埋暗瘡就話可以用遮瑕膏遮住,但係背部暗瘡印就真係好難,自己又點可以遮背部暗瘡印先!! 話就話可以P圖,不過,始終都會有人見到架嘛,所以我好需要背部去印呀!

 

咁有咩方法可能幫我清除背部暗瘡印同胸口暗瘡呢?結果比我搵到有一個比較少人留意嘅背部激光去印,呢類TREATMENT好似比較少人講,但係一到夏天又真係好需要,因為夏天同小背心絕對係好朋友呀!!又點可以比背部暗瘡印大風景?

 

image    << 我嘅Staycation 幻想圖 XD

 

呢個背部去印方法是咁的:

https://oasis-group.com.hk/services/oasis-medical夏日誘肌療程組合/

 

背部去印療程係用咗3大科技:包括 Plasonic等離子嫩膚儀針對消炎殺菌、Spectra碳粉激光科技去除暗瘡印及細緻毛孔、Miami Peel煥膚權杜絕多餘角質層積聚及抑制油脂分泌,徹底解決背部暗瘡印、胸口暗瘡及暗瘡印嘅煩惱,仲可以一次過預防背部、心口暗瘡,又可以去印,真係好啱而家天氣做,始終夏天又熱又濕,背部暗瘡激光就可以改善到問題啦! 我自己做咗幾次Treatment,改善胸口暗瘡、背部暗瘡印效果真係幾唔錯,yeah!! 我可以放心咁著泳衣去staycation!! 開心 J 可以做「背多分」啦!!! XD

 

 

image

 

 

 

#背部激光 #背部激光去印  #背部暗瘡 激光  #背部暗瘡印  #背部去印  #背部去印療程 #胸口暗瘡 #背部暗瘡療程 #背部暗瘡 

arrow
arrow

    Beautymememe 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()