close

image

 

 

雙下巴絕對係女人嘅大敵,尤其係影相個時,以為低頭塊面會尖d,但係反面大大個雙下巴走出嚟,我真係接受唔到呀!!!好多人以為雙下巴係年老嘅表徵,但係其實好多後生仔都有呢個問題,而我就係一個人板啦 ><”   

 

瘦面 V 面可以點?

 

image

 

每一次見到自己塊包包面,我真係好唔開心,好彩而家有戴口罩叫做可以遮住叫做呃到人,不過呃唔到自己呢。諗起朋友話hifu 瘦面效果幾唔錯,所以就上網Search下,見到好多網友都話hifu v面好work,搞到我都心思思,不過再睇埋個價錢,係5位數字呀!! 原來包包面嘅代價係咁大架!

 

本著一定要v面嘅決心,我不斷係咁搵,終於比我搵到一個超高CP值嘅hifu療程 >>> https://bit.ly/2ynRcyX  $488 hifu 試做仲要同時可以做埋picolaser去斑 ,咁吸引當然要去試啦

一試之後真係超開心呀! 因為做完hifu 瘦面個效果真係好好!! 1hifu v出哂嚟,我一定會keep住做hifu facial!!

 

Hifu點解可以咁有效?

 

Hifu係咩?佢係採用非光學能量,用無創方式將皮下組織加熱。類似放大鏡匯聚太陽光,超聲波以聚焦方式產生可高達攝氏6070度的熱能。皮下真皮層及表淺肌肉筋膜受熱後,蛋白質就會受到破壞及收縮,大約3個月就可以刺激膠原蛋白重組新生,hifu效果係可以拉皮緊緻、提升輪廓及收雙下巴、V面。

 

Hifu屬於無創、安全療程,唔洗動刀,而且毋康復期收緊、提升、V面、去紋之效,亦都可以刺激底層膠原蛋白自生,最佳緊膚、瘦面、去紋、減皺、提升、瘦雙下巴效果約1個月後才會明顯。

 

 

image

 

好多網友都話Hifud痛,而我自己就唔太大感覺,係可以接受嘅。只要你搵一d安全而合標準嘅中心,由具專業資格嘅人士操作,幫你揀返最適合自己嘅能量,咁就會好D

 

想瘦面呢個hifu 試做 真係唔好錯過 hifu 價錢 >>  https://bit.ly/2ynRcyX

 

 

 

# hifu # hifu hk # hifu 香港 # hifu 試做 # hifu 價錢 # hifu 效果 # hifu 減肥 # hifu facial # hifu療程 # hifu 瘦身 # hifu 溶脂 # hifu 功效 # hifu 瘦面 # hifu 雙下巴 # v # hifu v

arrow
arrow

    Beautymememe 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()