close

image

 

 

家有喜事!!人確係開心D ~ 最近阿嫂生咗個好得意嘅BB,而家屋企熱鬧咗好多呀!不過,睇見阿嫂佢忙住照顧BB,訓又訓得少,仲諗埋之後點樣瘦身,睇見佢都覺得好攰呀。

 

10產後紮肚,真係可以修腰?

 

我同阿哥阿嫂13口同住,大家關係都幾好,所以一有時間,都會幫下手睇下BB,等阿嫂可以休息多D。而且,仲有一個好重要任務,就係阿嫂坐完月之後休息一排,就開始佢嘅修身大計! ~女人都係貪靚架!!

 

聽阿嫂講佢而家去咗做紮肚減肥,主要原因係佢睇咗好多資料,見到好多明星同KOL 都係生完BB就做古法紮肚,仲話可以10日就有效果,所以就吸引到佢去試啦~

 

image

 

image

 

 

image

 

阿嫂真人分享:

對比起幾間有明星代言嘅古法紮肚中心,我自己就比較鍾意OASIS MOM收費親民之餘我覺得呢間都幾細心,我只係紮咗個月,條腰線出返唒,已經無咁脹。同埋我好鍾意佢地個暖宮按摩,暖暖地之餘手勢勁舒服,紮肚師仲話古法紮肚可以好有效咁幫產前產後婦女重塑腰線,幫助內臟恢復正確位置,去除水腫,同時又可以緊緻返鬆弛肚皮、收緊肚腩,所以好多產後名人及KOL都會減肥紥肚。

 

image

 

要留意嘅係,要瘦都唔可以心急架,因為古法紮肚建議產後傷口完全康復先可以紮肚,順產媽媽可以喺1個月、惡露完結之後做減肥紥肚 而剖腹產媽媽滿612個月,傷口要好返哂及惡露完結,喺身體於安全情況下進行紥肚咁就可以有最好效果啦。

 

 

有需要產後修身同暖宮嘅媽媽可以去呢度了解一下丫 >>>

古法紮肚價錢https://oasismom.com.hk/

 

 

#紮肚 #紮肚效果 #紥肚價錢  #紮肚減肥 #減肥紥肚 #古法紮肚 #古法紮肚 價錢  #產後紮肚 #產後紥肚服務

arrow
arrow

    Beautymememe 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()