close

image

 

中女有三寶,咁夏天一到美白去斑都要有三寶 XD !! 同大家分享一下我嘅三寶啦,就係:piqo4、防曬霜、生活習慣。如果你要美白亮膚,入嚟一齊交流分享下丫!

 

夏天一定要有三寶!美白去斑?Easy!

 

美白對於我呢種天生膚色白又易曬出斑嘅人嚟講真係好重要,更何況我鍾意OUTDOOR,如果唔做好防曬就真係「好出事」!

 

咁所以我先講下我嘅第一寶:防曬!

 

我自己最鍾意用呢支

 

image

 

呢支我用咗好多年,又唔貴,只係幾十蚊,就算大範圍咁搽身都唔肉痛,而且佢質地好水,一D 都唔油笠笠,而且,防曬效果我覺得OK~ 只要2小時補一下,咁就OK!

 

第二寶:piqo4 皮秒激光

 

雖然有用防曬,不過都總會有漏網之魚…… 硬係覺得有D斑點係好顯眼。呢個時候,我就好需要piqo4 皮秒激光,而其中皮秒激光之皇pico4genius就係我嘅心水。

 

簡單講下咩係pico4genius皮秒激光,佢係一部拎咗3FDA認證嘅去斑儀用上4種科技(1.雙脈衝、雙波長技術2. 最大光斑聚焦 3. 最高分段鐳射能量 4. 冷凍無針導入 )針對唔同位置/大小嘅色斑,用最快速度直接擊碎深層色素,同時仲可以刺激膠原蛋白,一次過去斑、美白、嫩膚。

 

我自己係去呢度做pico4genius皮秒激光 >> http://bit.ly/2BpUQY1

 

只係做1次,面上d斑淡咗好多,絕對係我嘅美白去斑寶物呀!

 

image

 

第三寶:良好生活習慣

 

除咗防 + pico4genius之外,其實自身嘅保養都好重要。想肌膚好,就一定唔好捱夜,因為咁會令到膚質愈來愈差,亦會加促黑色素沉澱形成斑點。所以,想皮膚白淨D就要多D休息,避免睡眠不足。而且要做多D運動促進細胞新陳代謝,咁先可以減少斑點。

 

而且,我自己都有食美白丸習慣,KEEP住食左1樽,D皮膚真係又白又粉,連同事都覺得皮膚白淨好多 XD  我仲會食維他命C,對美白去斑都係有D幫助,如果唔想食咁多SUPPLEMENT咪朝早飲杯暖檸檬水,都有D幫助架!!

 

不過,三寶入面,我自己認為pico4genius皮秒激光就最重要,即使個排KEEP得唔好,d斑多咗,都可以搵佢幫手極速去斑!

 

# piqo4 # piqo4 皮秒 # piqo4 皮秒激光# pico4genius

arrow
arrow

    Beautymememe 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()