close

image

 

夏天又嚟,代表住又係時候要美白啦! 我自己最怕就係曬到有色斑,因為我皮膚都算白,所以有一色斑就真係好顯眼。上個月我發現我D斑唔知點解深咗呀 ><

………… 激死我,明明已經用日本好勁個支防曬,但係都係逃不過色斑呢個宿命…… 

 

結果我又要去做Pico皮秒去斑啦~

 

去斑之前我自己做好資料搜集,今日一次過整理好,同有色斑煩惱嘅SIS分享下!

 

皮秒去斑效果有幾勁?

 

image

 

而家市面嘅去斑大多數係傳統激光,同埋Pico皮秒去斑,而講到最新最快最有效果嘅就係pico4genius,佢拎咗3FDA認證嘅去斑儀,由於佢擁有「4核心極智袪斑科技」,仲用咗最適合亞洲人嘅2段式雙脈衝皮秒破斑術,可以好有效咁針對唔同大小色斑進行「先擊碎、再塵化」,用最快速度無痛直接擊碎深層色素,同時刺激膠原增生改善膚質,做完pico4genius之後仲會白淨D

 

$488就可以做到PICO 去斑?

 

好多人都應該最想知嘅係Pico皮秒去斑pico4genius嘅價錢,我留意到最近有一個好啱小資女嘅去斑優惠,只係$488就可以一次過做到pico4genius皮秒去斑 + HIFU瘦面 >>> http://bit.ly/2BpUQY1 即係話一個價錢就可以去斑同提升輪廓,點睇都係吸引。

 

呢間$488優惠我問咗啦,係做哂全面!絕對唔係好似坊間有D 話只會同你試下打某D位置,比你FEEL 下個感覺同效果,甚至有d類型嘅斑係唔做得,所以效果根本睇唔到。而呢個$488 offer 個人認為必須要試!

 

pico4genius優缺點有?

 

image

 

pico4genius有一個賣點我好鍾意架,就係做完pico4genius皮秒激光唔會好似傳統laser咁會令皮膚變乾。因為美容師一邊做Pico個時會同我跟返皮膚狀況去冰鎮導入適合嘅精華(一共有4個選擇:保濕、.去紋、美白、修護),而我想美白,當然係用美白精華啦~

 

我做完pico4genius感覺係:「唔乾唔繃緊,而且皮膚真係提亮咗好多,感覺上白咗,而最煩嘅斑點真係一次就淡咗好多啦!」開心~~~~如果KEEP住做多幾次,D斑定會去到呀!

 

如果你問我,pico4genius有咩缺點,Hmm…..我諗要中肯講佢真係未必可以一次Treatment就可以清哂D 斑,如果有D斑太深太多,真係要幾次先可以去到。不過,我覺得能夠快、狠、準咁去到斑,已經好OK~~~ 所以,嚴格嚟講,呢個真係唔算係「缺點」XD

 

要去斑、美白,同步做埋瘦面,大推呀 >>http://bit.ly/2BpUQY1

 

 

#piqo4 # piqo4 皮秒 # piqo4 皮秒激光 # pico4genius

arrow
arrow

    Beautymememe 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()