close

27歲,正正係出嚟社會做咗幾年嘢,受過幾年OT洗禮後,個人真係做到殘咗…新層代謝又慢,肌膚問題開始出現啦!啲人成日講,過咗25歲後膠原蛋白開始流失,d廣告通通都叫你要提升輪廓、要V面!我以為係啲廣告呃我去買多啲護膚品,做多啲treatment!但原來係真嫁!一過咗3字頭先明白要keep住護膚,提升輪廓嘅重要性-0- 呢兩年成日捱夜好夜瞓,加速皮膚衰老,特別係鬆弛嘅面部肌肉,攪到虎紋出晒嚟!再咁落去啲紋會再加深咗,真係要做下提升輪廓療程去補救返個蘋果肌先得!

 

輪廓提升 5歲!

講起貪靚就一定係揾大表姐!!!事關佢已然3字頭,生左2件出嚟,但仲係keep得好好,面上冇紋… 而我啲皮膚仲差過佢….緊係問下貪靚嘅大表姐有咩方法最快最有效果提升輪廓啦!佢話我成日唔做保養,過多幾年啲紋仲明顯呀!比佢咁樣講一講,最終我真係的起心肝跟表姐去做咗HIFU,做完5次之後,真係減淡咗法令紋,塊面緊緻咗雙下巴都冇埋呀!所以好想同大家分享,當有紋出現嘅時候唔洗驚!拿拿聲去揾間信得過嘅美容院做HIFU先係你最需要嘅事!
虎紋法令紋-300x128 (1).png
Before                       After

因為我表姐係oasis medical嘅熟客仔,佢話Oasis medical係用最新嘅第六代旋風式HIFU,旋風式高速傳遞能量至筋膜層,加熱膠原組織,可以做到速淡紋同收緊輪廓!所以跟佢做係冇錯嘅,我自己都好滿意個效果,提升輪廓咗,塊面都冇咁包包面呀!

joey Hifu 推介.png

過左27歲,做咩treatment好? Hifu提升輪廓讓你

IG @katiekwongxx 吉吉

上網一睇原來oasis medical都好出名,有揾joey做代言,又見有唔少KOL都分享過喺oasis medical做完hifu嘅效果, 而家第一次做Hifu仲有優惠,可以做埋Pico美白去斑~ 唔想咁快就變老出晒紋又包包面,真心建議大家要去試下
https://bit.ly/3QFzCsG

arrow
arrow

    Beautymememe 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()