作為Thermage忠實fan,點解無啦啦會變咗追捧Oligio?

是咁的,因為自從知道表姐原來做過幾間醫美中心嘅美容導師之後,每逢見到市面有新機,我都會煩住佢捉住佢問。我自問作為一個鍾意試新醫美儀器、又熱愛研究護膚產品,我一直都想知邊部機係最好,唔洗試來試去。呢幾年,我試過唔少新機、新技術,包括大家熟悉嘅Thermage。但係,當表姐同我講完Oligio,我再親身去試嘅時候,真係驚喜到不得了,效果好但又唔會痛,仲要平咁多,唔洗講即刻keep住做啦!

 

 

從Thermage到Oligio:輕鬆擺脫鬆弛法令紋

 

 

 

Oligio效果出眾,做落去更舒服

表姐話當初喺美容展聽到Oligio同佢後尾去上Oligio Training嗰陣,專家介紹話佢同Thermage一樣係單極射頻技術,Oligio效果都可以媲美Thermage,都係可以深層刺激膠原蛋白生長,可以解決到皺紋、法令紋、輪廓下垂、Jawline下顎線鬆弛,表姐咁講完我都心郁郁即刻想試一試!

果然,Oligio效果真係令我驚喜。相比Thermage效果,Oligio喺緊緻皮膚同減少皺紋方面效果都差不多。我嘅膚質變得更加細膩,面部輪廓都更加緊緻,朋友見到我都話我精神咗靚咗,雖然佢哋講唔出有咩唔同咗lol…Oligio唔單止可以大大提升輪廓,仲能夠改善膚質,同Thermage效果都唔會差好遠。

表姐話大部分人Oligio治療後都可以照常化妝見人,無創無痛,只有少部分人可能有輕微嘅紅,而且好快就消退。療程後就即刻恢復正常工作同生活,對於我呢種忙碌嘅都市人嚟講,真係好方便。

香港Oligio效果.png
 

Oligio效果快時效長

Oligio最快只需要1-2星期就可以更快見到效果,但最理想效果會係第2-6個月。而佢長可以維持到一年咁耐,視乎個人生活習慣,所以對於繁忙嘅香港人其實係好方便,一年先做一次。而且,一次Oligio療程通常只要30-45分鐘,又快又方便,真係lunch time去做完返公司都無人睇得出,慳返夜晚時間可以同frd食飯。

Oligio唔單止對抗皺紋同面部鬆弛方面效果顯著,仲可以用嚟改善膚質、減少凹凸洞收毛孔等等。所以呢個機唔單止係提升輪廓,仲可以改善皮膚質素,一次治療就可以解決幾種皮膚問題,教我如何可以不愛Oligio

香港Thermage Oligio比較.png

 

小朋友先做選擇,原來可以ThermageOligio間住做

正所謂選擇從來唔止一個,做咗2Oligio之後,我表姐話原來有啲貴KOL係會梅花間竹咁打,佢哋鍾意Oligio平啲又做到效果,Thermage係貴啲,但時效係長少少,當佢係一個Treat間中做一次,1+2 or 1+3咁做,所以佢哋會每年揀嘅療程都唔同。

用咗Oligio之後,我開始向身邊嘅朋友推薦,大家都對佢讚不絕口。大部分人都表示,Oligio嘅效果非常明顯,而且副作用少、恢復期短,令佢哋非常滿意。我自己都成為咗Oligio嘅忠實粉絲,每次需要做皮膚管理嘅時候,我都會選擇佢。大家都認為Oligio喺提升輪廓同改善膚質方面嘅效果,遠超Thermage效果。

總括嚟講,Oligio喺技術、效果、副作用、恢復期同多功能性各方面都性價比係高嘅,所以我都開始向身邊嘅朋友推薦,大家都對佢讚不絕口。作為一個鍾意試新機嘅人,我真心覺得Oligio係一個非常值得推薦。如果你都係搵一種高效安全又唔會太貴嘅療程,不妨試下Oligio,可能你都會同我一樣愛上佢。最近見到Oligio有限時優惠係$488 大癲,仲要送埋HIFU同精華,可以去呢度了解下>>  https://shorturl.at/iEIwF

arrow
arrow

    Beautymememe 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()